Гарантія, обмін і повернення
Чи можна обміняти або повернути камінну топку, піч, біокамін?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
- камін не був у вжитку і не має слідів використання: слідів сажі, попелу, окалин;
- збережений товарний вигляд;
- камін повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням.
Ви не можете обміняти камін належної якості, якщо він був вироблений і імпортований спеціально на ваше замовлення.
Обмін каміна належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.
Але якщо камін несправний, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку/акту сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?
В разі, якщо камін вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до наших менеджерів або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні.
Яка гарантія на камін?
Звичайний гарантійний термін становить 5 років для камінних топок і печей, 2 роки - для біокамінів. Уточнити гарантійний термін для вашої моделі ви можете в гарантійному талоні, а до покупки - в характеристиках каміна на сайті або у нашого менеджера.
Сервісний центр не може відремонтувати мій камін в гарантійний період
В разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарах, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам: товар з повною комплектацією; гарантійний талон; документ, що підтверджує оплату; висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин.
Зокрема, гарантія не поширюється на скло камінної топки і деталі, що зношуються: решітка, шамотні плити, ущільнювальні шнури.
Також, гарантія не надається, якщо камінна топка, піч, биокамин встановлені з порушенням інструкції виробника, персоналом що не має відповідної кваліфікації, з недотриманням правил установки, а також якщо використано недозволене пальне (поставляються нами каміни працюють на деревному паливі, крім біокамінів, які працюють на біоетанолі). Використання вугілля заборонено!