pixel
Меню
Кошик

Гарантія, обмін і повернення

Чи можна обміняти або повернути камінну топку, піч, біокамін?

Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • камін не був у вжитку і не має слідів використання: слідів сажі, попелу, окалин;
  • збережений товарний вигляд;
  • камін повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням.

Ви не можете обміняти камін належної якості, якщо він був вироблений і імпортований спеціально на ваше замовлення.

Обмін каміна належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.

Але якщо камін несправний, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку/акту сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

В разі, якщо камін вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до наших менеджерів або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні.

Яка гарантія на камін?

Звичайний гарантійний термін становить 5 років для камінних топок і печей, 2 роки - для біокамінів. Уточнити гарантійний термін для вашої моделі ви можете в гарантійному талоні, а до покупки - в характеристиках каміна на сайті або у нашого менеджера.

Сервісний центр не може відремонтувати мій камін в гарантійний період

В разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарах, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші. Для цього, будь ласка, надайте нам: товар з повною комплектацією; гарантійний талон; документ, що підтверджує оплату; висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин.

Зокрема, гарантія не поширюється на скло камінної топки і деталі, що зношуються: решітка, шамотні плити, ущільнювальні шнури.

Також, гарантія не надається, якщо камінна топка, піч, биокамин встановлені з порушенням інструкції виробника, персоналом що не має відповідної кваліфікації, з недотриманням правил установки, а також якщо використано недозволене пальне (поставляються нами каміни працюють на деревному паливі, крім біокамінів, які працюють на біоетанолі). Використання вугілля заборонено!

Для покращення користуванням сайтом ми використовуємо файли cookie. Деталі тут. Щоб продовжити, просто натисніть "Прийняти".